Det er ikkje vanskeleg å finne grunngjeving for bruk av denne type verktøy i L06. I læreplanen sin generelle del finn vi blant anna at; Bruk av digitale ferdigheter i det pedagogiske arbeidet i og på tvers av fag, vil gi elever fortrolighet og tillit til teknologien og dens muligheter...[...]...Å kunne bruke digitale verktøy i norsk er nødvendig for å mestre nye tekstformer og uttrykk. Dette åpner for nye læringsarenaer og gir nye muligheter i lese- og skriveopplæringen, i produksjon, komponering og redigering av tekster.
Desse kompetansemåla er alle henta frå hovudområdet samensatte tekster:
Etter 2. klasse: arbeide kreativt med tegning og skriving i forbindelse med lesing
Etter 4. klasse: lage fortellinger ved å kombinere ord, lyd og bilde
Etter 7. klasse: lage sammensatte tekster med bilder, utsmykninger og varierte skrifttyper til en større helhet, manuelt og ved hjelp av digitale verktøy
Etter 10. klasse:
- bruke ulike medier, kilder og estetiske uttrykk i egne norskfaglige og tverrfaglige tekster
- vurdere estetiske virkemidler i sammensatte tekster hentet fra informasjons- og underholdningsmedier, reklame og kunst og reflektere over hvordan vi påvirkes av lyd, språk og bilder
Eg trur og at Comic Life kan vere eit nyttig verktøy i arbeid der elevane skal sette seg inn i roller, og ev. skape dialogar og jobbe med haldningar. For eksempel i arbeidet mot mobbing. Her kan elevane (på ein litt ufarleg måte) setje ord på ting og skape fiksjon, samtidig som dei vil verte meir bevisste på ulike roller som oppstår og korleis det kan opplevast.
Hihi! Ej me vil lage tegneseria på skule!! :P
SvarSlett